Medlemskap 2023

Vi känner att trivseln bland både medlemmar och gäster är stor hos oss och vi hoppas och tror att det beror på en både vänlig och trevlig atmosfär här på klubben; en atmosfär som nog är lite utöver det vanliga.
Vi har medlemsalternativ både för dig som spelar mycket och dig som spelar lite, för dig som bor i närheten och för dig som kanske har ett sommarställe i Sörmland. Ring oss så berättar vi mer.

Köpa spelrätt?

I tabellen hittar du våra medlemsavgifter. Notera att vissa kategorier kräver spelrätt, som klubben säljer för 1 000 kronor.

Ansökningsblankett

KategoriÅrsavgift, kronor
Medlem, 26 år och äldre (1)5 800
Medlem, 22-25 år2 700
 Junior, 18-21 år1 500
Junior, t.o.m. 17 år 600
Golfäventyrsmedlem 300
Andraklubbsmedlem (1, 2)4 400
Sällanspelare (1, 3)2 300
Förstaårsmedlem4 100
Greenfeemedlem inkl. 2 greenfees1 450
Greenfeemedlem 600
Passiv medlem 300

Noter:

1. Spelrätt krävs
  2. Kräver fullvärdigt medlemskap i annan golfklubb
  3. Fyra hel- eller åtta halvgreenfee ingår

Årsavgiftsförsäkring

Klubben har en årsavgiftsförsäkring som täcker återbetalning av årsavgifter vid plötsliga eller oförutsedda händelser. Försäkringen täcker inte saker som var kända vid betalningstillfället. Betalda avgifter återbetalas ej av klubben i något fall utanför det som täcks av försäkringen, vilket är i linje med övriga klubbar inom Golfsverige. Kontakta kansliet för hjälp med försäkringsförfarandet.