Träna i golfsimulator

Välkomna till JTG Adventure Indoor Golf

Förläng golfåret med golfsimulatorer under vintertid. Ett sätt att fortsätta spela, träna, tävla och umgås under trevliga och säkra förhållanden. Johan Thorell, headpro/sportchef på Flens Golfklubb, driver JTG Adventure Indoor Golf i Flen och har gått PGA-utbildningen HTU (Högre tränarutbildning).

“Tanken är att ha ett aktivitetscenter i Flen där alla kan trivas med till exempel kompisar, föreningar, klubbar eller anställda och få möjligheten att knyta kontakter med andra företag”, säger Johan Thorell.
Här finns aktiviteter som femkamp, spela golf, minigolf, minipingis, kasta pil, skjuta hockeyskott och straffar på en fotbollsmålvakt. Hyr man hela hallen “HHH” kan man även testa en häftig jaktsimulator, Simway Hunt. Där går det att skjuta vildsvin och leka Vilda Västern.
“Vi kan beställa cateringmåltider om så önskas.Vill du boka för en hel affärsverksamhet så hittar vi den lösning som passar bäst”, säger Johan.
Mejla till johan.thorell.golf@gmail.com för mer information.

Den som vill spela golf bokar tid på bokameras hemsida jtgadventure.se

Simulatorn
SImulatorn

Känn er varmt välkomna!

0157-10069

Ni hittar JTG Adventure Indoor Golf på Taljavägen 4, Flen, på baksidan av GTS Frakts lokaler.

Öppet 9.00-22.00 och bemanning finns vid behov klockan 9.00-16.00.