Greenfee

Vi erbjuder två greenfeealternativ, 18 hål eller 10 hål. Du kan betala med swish (se nedan) kort, eller kontant i kuvert med namn och Golf-id i svarta lådan vid receptionen. Meddela alltid personal muntligen eller via mobil om du betalar utan att komma in i klubbhuset.

KategoriMån – TorFre – Sön & Helgdag
18 hål, Senior460 SEK540 SEK
18 hål, Junior230 SEK270 SEK
10 hål, Senior260 SEK300 SEK
10 hål, Junior130 SEK150 SEK

Greenfeesamarbete

Vi är ett antal klubbar i Södermanland som vill gynna ökat greenfeesamarbete mellan våra klubbar och det för våra mest trogna medlemmar, de så kallade Fullvärdiga medlemmarna.

Delaktiga klubbar

Flens GK samarbetar med Eskilstuna GK, Solbacka GK, Jönåkers GK, Kiladalens GK, Mälarbadens GK och Trosa GK = Sörmlandssvingen.

Överenskommelse

Alla fullvärdiga senior-medlemmar med spelrätt får spela på halv greenfee på vardagar.

Fullvärdiga medlemmar

För att kallas fullvärdig medlem gäller att:

• Spelaren betalar fullt ordinarie medlemskap med fritt spel alla dagar och tider
  • Inga rabatterade medlemskap i form av prova-på-medlemskap med fritt spel alla dagar får del av detta erbjudande